WAŻNE! Zmiana taryf (AOS, Leczenie Szpitalne, ASDK, Leczenie Onkologiczne)- ŚCIĄGA KROK PO KROKU!

Szanowni Państwo,

w celu ustawienia nowych taryf do poszczególnych produktów kontraktowych uruchomiliśmy Państwu opcję, która zostanie włączona od 11.08.2017, umożliwiająca zaktualizowanie nowych wartości punktowych zgodnie z Zarządzeniem Prezesa NFZ 62/2017/DSOZ, które dotyczy świadczeń wystawianych od 1 lipca 2017 r.

Poniżej krótka ściąga jak należy ustawiać taryfy, abyście mogli Państwo wysyłać bieżące świadczenia:

1. W menu po prawej stronie klikamy na moduł „świadczenia-ustawienia”, jeśli nie macie Państwo tej opcji to należy dodać w operatorze uprawnienie do tego modułu, przelogować się i następnie sprawdzić czy opcja się pojawiła.
2. Moduł po kliknięciu ustawia się automatycznie na zakładce gruper. Klikamy na produkt, w którym chcemy zmodyfikować taryfę np. W11. Po prawej stronie pojawi się niebieski przycisk „Edytuj taryfę”. Prosimy, aby z uwagą wpisywać wartości taryf, ponieważ pomyłki będą skutkowały wracaniem błędnych świadczeń.
3. Po kliknięciu na pole „Edytuj taryfę” pojawi się pole do wpisania nowej wartości zgodnie z załącznikiem nr 3 (do umowy AOS) , załącznikiem nr 1 (do umowy ASDK) oraz załącznikiem nr 7 (do Pakietów Diagnostyki Onkologicznej) wyżej wymienionego Zarządzenia. Pozostałe załączniki będą obowiązywać od października 2017 proszę więc zwrócić uwagę, z którego załącznika Państwo wpisujecie wartości. W każdym z nich jest określony okres obowiązywania.
4. Następnie wpisujemy wartość taryfy np: W11 zamiast 3.5- 3.57 pkt oraz określamy datę od kiedy obowiązuje nowa wartość czyli w tym przypadku od 01.07.2017 roku. Po wpisaniu danych klikamy zielony przycisk „Dodaj taryfę”.
5. Należy zmienić taryfę we wszystkich produktach, z których Państwo korzystacie.
6. Następnie po przelogowaniu można dodawać świadczenia.

W umowie PSY oraz Leczeniu Uzależnień nowa taryfa pojawia się po wczytaniu aneksu do umowy, nie jest więc konieczne ustawianie nowych taryf.

W tej chwili pracujemy nad automatycznym skorygowaniem świadczeń za lipiec 2017r., ponieważ zgodnie z Komunikatem umieszczonym na Portalu Świadczeniodawcy konieczne będzie dokonanie korekty świadczeń z wyceną w/w Zarządzenia po otrzymaniu przez Podmiot nowego aneksu, który należy pobrać z portalu (pliki z umowami do pobrania) i wczytać do systemu SMS w moduł „Umowy NFZ” wersja 3.4/3.6

Pozdrawiam serdecznie, Julia Karasek